tirsdag 17. februar 2009

said honey I can see your house from here

på søndag hadde jeg og dagrun jentekveld. det var utrolig koselig, og vi så en EKSTREMT spesiell film. jeg trodde den var romantisk, og det var den forsåvidt, i alle fall den første halvdelen. det er komplisert, men jeg skal forklare. filmen handler om en mann, som har en kjæreste. han er også bestevenner med kjæresten sin bror, og jobber for kjæresten sin far. men så begynner han en liten love affair med kjeresten (som han faktisk gifter seg med ganske tidlig i filmen) sin bror sin forlovede! (scarlett johanssen) han bare lyger og lyger hele tiden, og til slutt er han i deep shit all over the place. hun(scarlett) blir gravid, og krever at han skal forlate konen sin, men han stresser, og ender opp med å drepe henne, og hennes supergamle og helt uskyldige nabo for å få det til å se ut som ett narkoran. ja, fyren blir gal.
og, ja, filmen heter match point.

før vi så på film prøvde vi en hel del kjoler, og det var morsomt. vi prøvde å finne ut hva vi skulle ha på oss på rosettballet, som er neste uke!
jeg er fortsatt usikker, men det blir en av disse skjønnhetene. med de kan jeg nesten garantere at ingen dukker opp i make, siden den rosa er en limeted edition ralph lauren ALDRI solgt i norge, og den andre er fra dubai. jeg ser at de ikke ble så veldig fine på billdet, men trust me, de er vakre!

Ingen kommentarer: