torsdag 5. februar 2009

in the middle of my dreams

jeg kjennte det på meg i går natt, når jeg prøvde å sove. jeg kennte at det hadde vært altfor lenge siden jeg var ordentlig lei meg, og enda lengre siden jeg hadde grått.
jeg hadde gledet meg noe utrolig til denne helgen. denne helgen skulle bli fin. men the shit hit the fan, og nå blir den allt annet enn fin. flott det. mennesker som ikke klarer å lage/holde avtaler er noe som går meg på nervene. jeg trodde jeg hadde blitt litt mer ta-det-på-sparket, men jeg har visst ikke det. og fuck det uansett. struktur er tingen. avtaler er til for en grunn, og de skal holdes.
sorry for at jeg ble helt ocd on your ass, men jeg mener det skal være sånn.

og en ting til : jeg ville heller skuffet en halveis, enn å skuffe en annen helt.

Ingen kommentarer: