lørdag 14. februar 2009

clearing out the clutter in my head


denne helgen har virkelig vært den store ryddehelgen. jeg har vært effektiv og gjort en helg del ting som bare måtte gjøres, til og med ryddet under sengen min. der fant jeg masse rart som jeg ikke hadde sett på flere år, og ting som jeg ikke husket at jeg hadde en gang. jeg fant en kasse med ca 15 par ballerinasko. jeg fant den gamle pcen min og rundt 50 tomme snusbokser. jeg fant sminke, jeg fant bøker og jeg fant penger.

jeg skjønner ikke. hver gang jeg rydder blir det rotete igjen før jeg vet ord av det. men nå har jeg virkelig vært grundig, ikke noe stapping av klær inn i skapet eller stapping av ting under sengen, så nå skal det FORBLI ryddig og jeg skal slippe å bruke så utrolig mye tid på å rydde det.

ha, jeg har så mye nyttige saker å dele med dere. dere skulle bare visst!(for eksempel at Adolf Hitler var vegeterianer, og at han kun hadde EN testikkel. jaha)

og ja, happy valentines.

Ingen kommentarer: