mandag 2. februar 2009

Ill take my clothes off and it will be shameless, everyone knows thats how you get famous

jeg skulle slutte å spise sjokolade. det var det jeg skulle gjøre. jeg skulle bli sunn, og trene masse. men jeg sitter her med sjokoladen min, og har sovet i 3 timer, bare fordi jeg er slapp.
jeg har hørt at ett ryddig rom reflekterer ett ryddig hode. vel. jeg føler selv at hodet mitt er ryddig. men jeg føler også at rommet mitt kunne vært en eksplodert klesfabrikk. jeg har null kontroll, det bare virker som om klærne lever sitt eget liv, i ett tårn på stolen, haug på benken og hav på gulvet. jeg blir glad den dagen jeg får tid til å gjøre noe med det.
jeg har ikke fått så mye ut av dagen, men jeg har lastet ned ca 500 sanger. yaay. og på toppen av det hele har jeg spist nøtter! jeg er alergisk for de som ikke visste det. veldig alergisk. men litt spenning må jo man ha i hverdagen! eller ikke.

Ingen kommentarer: