fredag 20. februar 2009

as blue as a boy can be

i dag misunner jeg guttene på treningen. de skal til spania om noen timer. jepp, spania. JEG VIL OG! men selv om jeg ikke skal til spania er jeg ganske fornøyd, for helgen min har begynt. imorgen skal jeg verken på skole eller jobb, og det er FAB. jeg skal sove lenge, ta sol lenge, og spise snop! det beste er at alle i min kjære familie forlater byen i morgen tidlig. har egentlig ikke så mye i mot de, skulle ønske jeg kunne bo hjemme hele livet, men er litt kjekt å få fred av og til, å bare gjøre akkuratt det jeg føler for uten mas.
selv om jeg har en liten ting som kalles særemne, og at its learning alltid liker å minne meg på akkuratt hvor mange uker, dager, timer og minutter det er til ting skal leveres, skal jeg bare slappe av. kansje ta meg en fest. kansje handle morsomme ting. men jeg skal ikke logge meg på its learning. jeg skal ha en henriette-helg. ja det skal jeg. hva skal du?

og ja, det kan se ut som om erlend har fått en hemmelig beundrer. men jeg har en sterk mistanke om at det er arsenii, eller kansje erlend selv. og hvis beundreren er ekte, så er jo det koselig. uansett om det er en jente eller arsenii, så ønsker jeg erlend en happy belated valentines!!

Ingen kommentarer: