lørdag 14. februar 2009

gimme that MDMA

dagen i dag var så fin at alle andre dager burde være misunnelig. ja faktisk. selv om det ikke hendte masse når det fortsatt var lyst ute(jeg ryddet og vasket) så var resten suupert. jeg gikk på jobben til kristina i 6-tiden. jepp, ett fantastisk sted man kan gjøre seg vakker, estetique. der kjøpte jeg masse unødvendige, fine ting, og tok på meg ca 20 lag med forskjellig sminke. spesiellt rød leppestift. jeg prøvde alle hun hadde. oppå hverandre. skal si jeg ble fin. så stengte vi og vandret oppover kalfarveien til de søte som ventet med brownies og sex and the city(the movie). etter masse kos og knusing av mennesker inn i sofaen (takk, arseface) bar det ut i minusgrader, og nå er jeg hjemme i sengen, og det er også fint. men jeg må snart opp igjen, så jeg burde sove. har du hatt en fin dag?

Ingen kommentarer: