onsdag 18. februar 2009

Almost famous

dette er min ALL TIME favorite film. jeg elsker den, og tror jeg kunne sett den en million ganger. en million. jeg hadde i over en uke tenkt at når jeg hadde tid så skulle jeg kose meg med denne filmen. så når jeg endelig hadde tid dro jeg den ut av hyllen og åpnet coveret. men der var ingenting!! jeg raserte rett og slett hele rommet mitt og åpnet alle dvdene jeg eier bare for å sjekke om den var blitt feilplassert, men nei. sporløst forsvunnet, og jeg fortvilte. den er fra 1996 og ikke helt superenkel å få tak i, og kjenner du meg vet du at nedlasting ikke er et alternativ. ikke fordi jeg ikke vil bryte loven, men fordi jeg er alvorlig tilbakestående når det kommer til teknologi.
men redningen kom i form av denne søteste lille mannen som med en gang tilbø å laste den ned for meg. jaaaa!

10 kommentarer:

Anonym sa...

Herregud... =(
Han er jeg forelsket i..

henriette sa...

"Anonym", er du erlend? :P

Anonym sa...

Jeg er en jente o.O
heheh...men seriøst, han fyren er sykt pen. Kjenner'n ikke da..

henriette sa...

hvem er du da? han er en av mine gode kompiser

Anonym sa...

vil ikke si det...
jeg går på bhg ;)

henriette sa...

kjenner jeg deg?

Anonym sa...

kjenner og kjenner...vi har snakket et par ganger;)

henriette sa...

"anonym" erlend er glad for at du liker han, og vil at du skal si hvem du er til meg :D

Anonym sa...

Hehe...skjer ikke :-p
Du kan si til han at he's being watched, lol.

Anonym sa...

Han er sykt deilig :)