fredag 19. desember 2008

A minute longer....

Nå er det endelig ferie, men jeg har ikke følelsen av det i det hele tatt! dagen har egentlig ikke vært noe bra til nå, og det tyder ikke på at den skal bli bedre. for det første, så fikk jeg IKKE sove i natt, i det HELE TATT..... så måtte jeg opp og til byn på juleshow på skolen, eller faktisk i logen, og det var jo selvfølgelig koselig, men det at vi fikk utlevert karakterer ødela jo mye av det julegleden. så var det hjem, der rommet mitt var alvorlig bombet, og mamma hadde gitt meg frist til de kom hjem å rydde gjennom ALLE tingene mine, ellers skulle hun "komme med bosssekker og ta alt sammen".... men jeg fikk jo ikke ryddet, for jeg sovnet. når jeg våknet var klokken 4, og jeg visste at det var på tide å hive seg rundt, men jeg føler meg helt jævlig, du vet sånn når du ikke har sovet... i tillegg er det russekickoff i dag, noe som ikke er så veldig fristende i øyeblikket, kle seg opp å gå til byn å fryse....jeg vurderer sterkt å bli i sengen med gossip girl og joggebukse.... vi får se, har faktisk tidlig vakt på jobben imorgen og, så det hadde jo ikke vært så gale.... det er bare den ene tingen.....du vet.....så det blir nok exodus på meg og i kveld... håper alle får en flott kveld, og at jeg ikke prøver meg på ølkonken....det kan jo ikke gå bra
<3

Ingen kommentarer: