søndag 21. desember 2008

Can't fall again

det er juleferie og meningen at vi skal være sånn varme og koselige og kakao-med-marshmallow-aktige....men jeg er bare IKKE i humør.... kan være fordi jeg kjenner en som er en tulling. jeg kjenner faktisk flere, men han her er ekstra tulling, og da blir jeg sur og sint.... jeg blir ikke så veldig grinete lenger, men sinna er det nok av til alle..... så nå er det virkelig nok...vet ikke hvordan det kommer til å bli, men jeg skal bare være in the moment. det er kun to dager til julaften, og så reiser vi to dager etter det igjen! jeg skriver og sier det om og om igjen, men det virker litt som om jeg må overbevise meg selv om at jeg gleder meg, men det GØR jeg! jeg bare blir så syyykt dratt ned av han tullingen.... og det er jo ikke kult...såå...no more....
hehe nå ble vel dere i godt humør og....uff.....<3

Ingen kommentarer: