mandag 15. desember 2008

In the sun

dette er siste gangen før jeg reiser at jeg skal tillate meg å klage på været her på bloggen, men jeg bare må!! Jeg fryser minst 20 ut av 24 timer i døgnet... så nå har jeg satt meg ned midt på gulvet, med ovnen og kofferten min, og en haug med sommerklær, og later som om jeg allerede er i usa.. jeg pakker i allefall... vet jeg er litt tidlig ute, er 12 dager til jeg reiser, men vet det kommer til å bli hektisk fremover...og så er det jo gøy og :D
Grunnen til at jeg trenger sånne små gleder, er at jeg egentlig er i dritthumør... hadde gledet meg kjempemasse til at erica skulle komme på fredag og være med på russekickoff...guess what, hun får ikke lov..... flott, ikke sannt, og dette fikk jeg nettopp vite...så nå er jeg bare drittsinna....
Jeg har bestemt meg for å gi lrdagen minimalt med spalteplass, siden jeg "gikk på en liten snurr" jaaa.... jeg endte opp på sjøboden med sjefen min, moren hennes, og en mannlig kollega...flotte greier, trenger sikkert ikke si mer... håper dere har en strålende dag, og gjør julete ting :)

Ingen kommentarer: