lørdag 13. desember 2008

Forsinket søvnfasesyndrom

jeg ligger her og skulle gjerne ha sovet, for jeg skal på jobb i morgen.. men jeg sover ikke, for sånn er mitt syndrom...ja, jeg har ett syndrom, who didnt know?
menhørnå...jeg skal på julebord imorgen.. med narvesen... og jeg er egentlig den yngste som jobber der, utenom tina, som jeg er neesten like gammel som, men beside the point, jeg vil ikke gå på julebord med mange som er mye eldre enn meg, men det skulle ikke være noe problem, siden som sagt, jeg er neesten like gammel som tina... men iallefall, jeg sender tina en mld og spør hva hun skal ha på seg, og dette får jeg tilbake:
Tina: neeei helvete! Er julebordet i morgen?? Fitte...!
Meg:ja......
Tina:Jeg kan seriøst ikke gå der!! Hadde nesten totalt glemt det!! og nå har jeg sendt mld til (sjefen) og sagt at jeg ikke kommer...
Henriette: dårlig humør...(jeg sa altå ikke dette, men det var meg resten av dagen)
Jeg vilikkevilikkevilIKKE gå på julebord med gamlinger!!!!!! og i tillegg har jeg dummestengevakten.... bæsj.

Ingen kommentarer: