lørdag 13. desember 2008

Forsinket søvnfasesyndrom 2

ok...så soving, totalt failet! i skrivende stund er klokken o5:14..... og når jeg begynner å telle timer til jeg må opp igjen vet jeg jo at løpet er kjørt... så da prøver jeg å plage andre fortvilte sjeler som prøver å få seg litt beautysleep...men nå har tilogmed de so hold ut med meg funnet sengen... og det er ikke at jeg ikke har gått drastisk til verks for å få litt søvn heller! vi snakker sove-te(ha, er sikkert bare te!) hostesaft med varseltrekant og morfin( nei, jeg er ikke knarker, jeg hoster faktisk), og varme.... men ingenting funker....selv ikke å stirre på meningsløs drit på dataskjermen i flere timer hjelper... så nå går jeg over til det gode gammeldagse trikset..jeg skal telle sauer! håper dere sover tungt og drømmer søt!!

Ingen kommentarer: