tirsdag 3. november 2009

One step forward, two steps back

Det virker som om hver gang jeg begynner å få kontroll på saker og ting, så er det da det virkelig begynner å gå til helvete. the story of my life, egentlig. I går er ett bra eksempel. Det hadde nok gått mye bedre hvis jeg hadde rationalisert alkohol inntaket, men please, who am i kidding, det er meg det er snakk om. Så jeg klarte i alle fall og si litt for mye dumme saker og ting til en som jeg er glad i , og bam, trouble strikes. Det jeg gjorde var jo feil på SÅ mange nivåer at det ikke var morsomt engang. Jeg såret en som jeg er glad i, og i tillegg ødla jeg den fine situasjonen jeg hadde fikset for megselv.
The moral og the story – ikke prøv å få både i pose og sekk. Bestem deg for hva som virkelig betyr noe, og hold deg til det. Tillit er vanskelig å få, og enda vanskeliger å få tilbake etter å ha mistet!

1 kommentar:

Erica sa...

auch, lesson learned.. fill me in with details later. STAY STRONG.