søndag 8. november 2009

I used to have an empty feeling when you left

Denne helgen var noe for seg selv. Jeg var så vidt ute av huset. Eller, det var løyn, jeg var masse ute av huset på dagtid, men på nattestid hold jeg meg til x factor, skal vi danse, filmer, og middagslaging. For dere som kjenner meg vet dere at dette ikke er en valing helg for meg. En vanlig helg for meg er ofte consisten of masse junk food, masse folk, og enda mer alkohol. Og ikke minst kleinhet og fyllaangst. Det var utrolig deilig å våkne i dag uten det.
Jeg må jo inrømme at lysten tok meg litt ut på kvelden i går, da jeg spurte meg selv hva i helvete jeg gjorde hjemme, og skulle jeg ikke bare ta en bitteliten tur ut. Men jeg hadde ganske vondt i ryggen, og selv om ikke det er noe som til vanslig stopper meg, holdt jeg sengen med dynen min og begge bridget jones filmene. Jeg kan ikke forklare hvor glad jeg er for det i dag, da jeg våknet, frisk som en fisk og klar til å trene. Søndagene mine pleier IKKE å dreie seg om trening. Så jeg tror dette kan bli noe som skjer flere ganger. Jeg skal verken bli avholds eller antisosial, men jeg tror at jeg kansje skal begynne å ta en fridag eller to noen helger. Det blir forsåvidt ikke neste helg, for da han min elskede kristina 18 årsdag, og jeg gleder meg!!

2 kommentarer:

Erica sa...

Haha trening på en søndag forekommer aldri for meg, bakfull eller ei ;p Men jeg fikk en toner til ansiktet, med urteekstrakter ellerno^^

Erica sa...

Sure do!! ;p
Hvordan var 18-årsfeiringen til K? :D