tirsdag 9. juni 2009

Hjelp meg, gi meg vodka og valium

alle vet hva jeg snakker om. de dagene der du rett og slett ikke har lyst til å huske hva du heter engang. siden fredag har ingenting gått min vei, og nå er jeg egentlig bare oppgitt og vil ha en liten pause. og istedenfor å sette på min mest sippette spilleliste og gråte meg vekk foretrekker jeg idag andre metoder. så jeg gjorde mitt ytterste for å finne en episode fra en eller annen serie som jeg ikke har sett enda, men med tanke på hvor mye fri jeg har hatt i det siste, var jo dette glemmesak. så jeg tenkte jeg skulle ta meg en snus. men vent... jeg snuser ikke lenger. trøstespise litt? ingen god mat i huset. tv? superdårlige repriser.
derfor blogger jeg om det istedet, og tenker at når det kommer ned på svart og hvitt er all min frustrasjon og agressjon borte. men når jeg leser over dette er det bare en ting som er tydelig : PMS...

Ingen kommentarer: