onsdag 20. mai 2009

i thought i saw you but you werent there

da var vi tilbake etter en heidundranes trivelig russefeiring, og diverse andre ting som dro meg vekk fra blogging før det...men uansett! her er jeg! og jeg tenker på alt som kommer fremover. ja..jeg har tid til det nå som skolen er ferdig, og vi bare har ett par eksamener å stille til..alvorlig antiklimaks etter russetiden, med så mye tid til overs, og jeg gleder meg til morsomme ting begynner å skje igjen! reise på feeerie, ferie med snorre, jobbe og tjene masse penger, bli 19 (nei jeg vil faktisk ikke bli eldre) feste litt russestyle videre, og sist men ikke litt minst engang, reise i militæret... usj..ja den er både skummel, og sykt morsom samtidig... jeg vet alle ser for seg meg i rosa uniform...men jeg kan være tøff jeg og :D....

merker at det er lenge siden jeg har skrevet og inlegget er bajs, men hey!
nattii

Ingen kommentarer: