fredag 21. august 2009

sex on fire

av og til vet jeg ikke hva jeg skal gjøre med deg. du frustrerer meg sjelden lenger, men av og til har jeg lyst å slå deg eller noe. jeg har slått deg før, men du pleier å le av meg. en gang knep jeg deg, og da ble du skamsint. men hva er egentlig poenget i at du skal få vondt? er det sånn at du skal få like vondt som meg? jeg vet ikke. for det er bare når du er borte at jeg tenker slike tanker. når du er hos meg sier du alttid de riktige tingene, du gjør alttid de riktige tingene. så jeg lurer på hva som er sannheten? er det de tingene som jeg tenker, får små hint av og som jeg våkner av midt på natten i svette og med en hjerterytme som kunne fått alle slags medisinske apperater til å gå på en snurr? alt det som gjør opp den ufyselige sannheten, som jeg ikke engang vet om er virkelig... for når du er hos meg.....

Ingen kommentarer: