onsdag 11. mars 2009

any other world

i morgen fortsetter jeg med bilder av my favorite things, for som dere så var mobilbildekvaliteten nedenfor ikke noe å skryte av. nå sitter jeg med ett øye på tven og ett annet på bloggen. i dag har vært den store leksedagen, virkelig. og nå er det natt og jeg skal snart legge meg. men først må jeg slappe litt av.
jeg skal fortelle dere noe morsomt. vi har fått russeklærne! ja det har vi. jeg vet ikke helt hva jeg synes om tradisjonen. å gå med en lite flattering snekkerbukse, uten å vaske den i en måned. men det var nå sånn det var.
den store overaskelsen var vel at glidelåsen på russebuksen gikk opp, ikke at den var en halv meter for lang. men det fikser vi med symaskin og strikk. jepp. det som faktisk var uventet, var at navnet mitt var i alle fall 4 bokstaver for langt for buksebeina. for langt navn, eller bare for korte bein? uansett må jeg inne på noe lurt med det. henri er jo kult det. jaha.
ellers gikk jeg en kjempelang tur idag. den begynte på haukeland, over starefossen opp på fløyen og ned til byn. det var kjekt. det var kalt. og det var rart. gikk steder som jeg nå har holdt meg godt unna lenge. men det hadde ingenting å si. så sendte jeg den lengste mailen jeg har sendt i mitt liv. ja. jeg kan mase, det kan vel de fleste være enige i, men å se det i utboksen etterpå ble jeg litt satt ut av mine egne evner til masing.
jeg vet at du er enig i at jeg maser. du bare går inn i en sånn summelyd fase, og jeg kan se det på ansiktet ditt, du ølger ikke med lenger. likevel er du søt. det er du.

Ingen kommentarer: