søndag 25. januar 2009

sometimes we take chances, somtimes we take pills

jeg sitter her og tar det alvorlig rolig....jeg bruker rett og slett minimalt med hjerneceller...men det er deilig....unkarskvinnen surrer og går på tven, og jeg tenker ikke på noe...for imorgen mp jeg tenke på mye....jeg vil faktisk prøve å få noenlunde karakterer ut av videregående, og det har i senere tid gått opp for meg at videregående begynner å nærme seg slutten...så jeg jobber.... føler at jeg bare har vært iinni en slags boble de siste to årene, og det nå nettopp har gått opp for meg at jeg må leve livet mitt...så det gjør jeg...og det går bra.... annet enn at det er så helsikens typisk å bli syk i helger....og det er jo da det er meningen at man skal leve livet...men det får bli neste helg....mens jeg bruker uken på skole og å bli frisk....
håper dere er på byn :)

Ingen kommentarer: